Palvelumallimme

Neljä MTB työntekijää kokouspöydän äärellä

“Näytä meille toimitilasi, ja me kerromme, miten laadukkaasti yrityksesi toimii suhteessa omiin asiakkaisiinsa.”

Tämä voi kuulostaa rohkealta väitteeltä, mutta kokemuksemme mukaan yritykset, jotka arvostavat laadukasta siivousta, tuottavat myös itse laadukkaita palveluita ja tuotteita. Yhteinen arvostus korkealaatuista työtä kohtaan yhdistää meitä ja asiakkaitamme.

Tarjoamme asiakkaillemme vastuullista ja korkealaatuista siivouspalvelua yli 35 vuoden kokemuksella. Meille korkean laadun tuottaminen lähtee asiakkaan tarpeiden ymmärtämisestä ja palvelusta, jonka toteuttavat hyvin koulutetut, motivoituneet ja työhönsä sitoutuneet siivousalan ammattilaiset.

Tavoitteenamme on uudistaa siivousala kohti arvostusta, hyvinvointia ja läpinäkyvyyttä. “Making Tidy Business” -lupauksemme sitoo meidät tähän tavoitteeseen.

Laadunhallinta

Miten laatuamme johdetaan?

Puhtausratkaisuihimme sisältyy INSTA 800 -standardin mukainen laadunvalvonta ja raportointi. Meillä työskentelee alan omistautuneimmat siivousalan ammattilaiset, jotka koulutetaan ja joiden osaamista kehitetään MTB-Akatemiassa™. Jokaista kohdettamme siivoaa yksi tai useampi kohteeseen nimetty ja perehdytetty siivooja, jolla on myös kohteen hyvin tunteva sijainen sairastumistilanteiden varalle.

Koulutus ja hyvinvointi

Panostamme henkilöstömme kouluttamiseen ja hyvinvointiin. Tämän ansiosta olemme saavuttaneet Suomen ja Euroopan parhaimman työpaikan tittelin keskisuurten yritysten kategoriassa. Työntekijätyytyväisyys näkyy matalana henkilöstön vaihtuvuutena (<10 %).

Kestävä kehitys ja ympäristövastuu

MTB on sitoutunut kestävän kehityksen periaatteisiin. Ekokompassi-sertifikaattimme ja YK:n Global Compact -jäsenyys vahvistavat sitoutumisemme ympäristövastuullisuuteen. Käytämme puhdistusmenetelmiä, jotka vähentävät kemikaalikuormitusta ja tukevat asiakkaidemme vastuullisuustavoitteita.

Laatuohjelma

Puhtausratkaisuihimme kuuluu säännöllinen, INSTA 800 -standardin mukainen laadunvalvonta ja asiakaskohtaiset seurantaohjelmat, jotka takaavat tilojen korkean puhtaustason. Laatuohjelmamme sisältää:

Viikoittaisen sisäisen laadunvarmistuksen, johon sisältyy yhteydenpito työntekijöihin ja mahdollisesti todettujen parannustarpeiden toteutus.

Kuukausittaiset laatukierrokset yhdessä asiakkaan kanssa; kierroksen tulokset dokumentoidaan ja raportti toimitetaan asiakkaalle.

Tyytyväisyyskyselyt “Happy or Not” -laitteilla sekä hygieniatarkistukset (UV- ja valkuaisainetestit) tarpeen mukaan.

Siivotaanko sotkut?

Lupaamme laadukasta ja sosiaalisesti vastuullista siivouspalvelua alalla, jolla kohtaa myös arveluttavia käytäntöjä. Meidät valitessa voit luottaa, ettemme keskity viher- tai pinkkipesuun, vaan luudan ankaraan heiluttamiseen.  Eiköhän aloiteta?

 

Pyydä tarjous