Asiakastyytyväisyys on MTB:lle tärkeää, koska vain noin neljä prosenttia asiakkaista kertoo tuotteeseen/palveluun liittyvistä puutteista ja uuden asiakkaan hankkiminen vaatii viisi kertaa enemmän resursseja kuin nykyisten säilyttäminen.
MTB-Siivouspalvelu Oy on yli 30 vuotta toiminut perheyritys, jossa asiakastyytyväisyyttä on kautta aikojen tutkittu henkilökohtaisella yhteydenpidolla ja jatkuvalla seurannalla. Asiakastyytyväisyyden selvittämisellä MTB pystyy parantamaan ja kehittämään sen laatujärjestelmää sekä asiakkuudenhallintaa.
Siivoojat koulutetaan ja opastetaan aina uuteen työkohteeseen. Mikäli tilanne tai asiakkaan toiveet muuttuvat, MTB:llä sopeudutaan nopeasti asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Laadunvalvontasuunnitelma
MTB- Siivouspalvelu laatii yhdessä asiakkaittensa kanssa laadunvalvontasuunnitelman kohteittain, jolloin myös asiakkaat pääsevät vaikuttamaan oleellisesti siivoukseen. Pätevä ja jatkuvasti koulutettava työnjohto kiertävät säännöllisesti asiakaskohteissa valvomassa työn laatua ja opastamassa siivoojia. Kerran kuukaudessa pidetään laajempi seurantakokous, johon paikalle tulee haluttaessa myös palvelujohtaja.
INSTA 800 -laatujärjestelmä
MTB-Siivouspalvelu Oy on soveltanut käyttöönsä pohjoismaista INSTA 800 laatujärjestelmää. Toimiva laatujärjestelmä mahdollistaa siivouksen laadun tarkan dokumentoinnin sekä asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyden. Etenkin isoissa työkohteissa työn laatu ja työntekijöiden motivaatio on INSTA 800 laatujärjestelmän myötä parantuneet merkittävästi.
Työntekijälle on annettu vastuu oman kohteensa tavoitetason ylläpitämisestä. Teemme yhdessä asiakkaidemme kanssa laatusopimuksen, jolloin myös asiakkaat pääsevät vaikuttamaan oleellisesti siivoukseen. Laatusopimuksessa määritellään laatutaso ja valitaan yhteinen laadunmittaus strategia sekä teknisen, että toiminnallisen laadun mittaamiseksi ja ohjaamiseksi. Laatusopimuksen sisältö määritellään jo tarjousta laadittaessa.
Henkilöstön koulutus
MTB kouluttaa henkilöstöä, jotta he olisivat jatkuvasti ajantasalla siivousalan ja yrityksen ympäristössä. Koulutuspaikkoja ovat mm. Suomen Yrittäjät ry, Amiedu, Helsingin seudun kauppakamari, Markkinointi-instituutti ja Helsingin yliopiston seminaarit.
Vahvuutenamme tavoitettavuus
MTB:n vahvuutena on hyvä tavoitettavuus. Asiakkaan halutessa palvelua, tarjous pyritään tekemään välittömästi. Reklamaatiotilanteissa työnjohto on heti ajan tasalla. Asiakkaan tehdessä reklamaatioilmoituksen, asia hoidetaan välittömästi saman päivän aikana.
Työnjohtajat ovat valmiudessa hoitamaan kiireelliset tilaukset saman päivän aikana noin 4 tunnin varoitusajalla.
Laadunvalvonta on merkittävä osa siivouspalveluamme
Oikeanlaisella toimistosiivouksella ja laadunvalvonnalla varmistetaan terve ja viihtyisä työympäristö sekä kiinteistön arvon säilyminen. Puhdas ja hygieeninen ympäristö viestii myös osaltaan millainen yrityksesi on sekä mitkä ovat yrityksesi arvot. Laadunvalvontamme on säännöllistä ja asiakasraportointi läpinäkyvää. MTB-laatuohjelmaan ovat sitoutuneet niin MTB:n johto kuin työntekijätkin.
Tietoa meistäMTB – laatuohjelma takaa laadun
Teemme asiakkaidemme kanssa laatusopimuksen, jossa määritellään toimistosiivouksen laatutaso ja valitaan yhteinen laadunmittaus strategia sekä teknisen, että toiminnallisen laadun mittaamiseksi ja ohjaamiseksi. Laatusopimuksen sisältö määritellään jo tarjousta laadittaessa. Laatuohjelmaan ovat sitoutuneet niin MTB:n johto kuin työntekijätkin.
MTB-akatemia
Koulutettu ja ammattitaitoinen henkilökuntamme tekee työnsä luotettavasti. Henkilökuntamme on motivoitunutta ja sillä on määrätietoinen ote tekemäänsä työhön. Meiltä löytyy ammattilaisia jokaiseen kohteeseen.rnrn
MTB-akatemia”Yhteistyömme MTB-Siivouspalveluiden kanssa on alusta asti ollut hyvää ja sujuvaa. Joustavuus, tarpeidemme ymmärtäminen ja huomioiminen sekä ammattitaitoiset siivoojat ovat olleet meille tärkeitä asioita.”
Hyvinvointikartano Kaisankoti
Asiakkaitamme
Kilpailuta siivouspalvelusi ja tilaa ilmainen konsultointikäynti
Yhteydenottopyyntö
"*" näyttää pakolliset kentät